pearl-harbor-80388_1280

Plan treningowy na zwiększenie siły

Jest to jeden z najbardziej wyczerpujących treningów. Polega na zastosowaniu skrajnych obciążeń i nielicznych powtórzeń. Niezbędne jest zapewnienie sobie bezpieczeństwa jak pas kulturystyczny oraz posiadać partnera treningowego. Warto się poświęcić tej formie ćwiczeń, gdyż daje wiele możliwości i spektakularne efekty. Rozgrzewka nie powinna być zbyt mocna, gdyż może zbytnio zmęczyć i zniechęcić do wykonywania dalszego treningu. Powinna mieć formę rozciągania, następnie trening właściwy i kolejne rozciąganie, aby uniknąć przed bolesnymi zakwasami. Trzeba zabezpieczyć własne stawy, czemu służy pas kulturystyczny, stabilizatory stawów kolanowych, łokciowych oraz nadgarstkowych. Rozciąganie może nas uchronić przed niebezpiecznymi kontuzjami mięśni lub naderwaniem ścięgna. Można się także pozbyć nadmiaru kwasu mlekowego w mięśniach. Warto skorzystać z ćwiczeń wielostawowych i bazować na wolnym obciążeniu, które pozwoli nam najlepiej wpłynąć na naturalne siły mięśni. Można włączyć zdrową aktywność, jaką jest powolny trucht.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *